مقالات

چطور مثل یک بازاریاب محصول (Product Marketer) فکر کنیم؟

ما به عنوان بازاریاب محصول، دقیقاً در نقطه‌ی تلاقی چیزی که توسط تیم محصول ساخته می‌شه و شیوه‌ای که این...

تسلط بر قانون ۶۰-۳۰-۱۰ در طراحی

توی طراحی، داشتن یک تعادل رنگی خوب خیلی مهمه تا بتونیم چیزهایی بسازیم که هم عالی به نظر برسن و...

آموزش قدم به قدم ساخت کامپوننت‌های قابل استفاده مجدد در فیگما

ساختن کامپوننت‌های قابل استفاده مجدد (Reusable Components) در فیگما به شما اجازه می‌ده که طراحی‌های یکپارچه و مقیاس‌پذیری داشته باشید...

۸ نکته‌ی طراحی برای کم کردن بار شناختی (Cognitive Load)

اصطلاح «فشار ذهنی» یا «بار شناختی» (Cognitive Load) خیلی به «حافظه‌ی کاری» ما ربط داره. حافظه‌ی کاری همون سیستمیه که...